NEW IN STORES
I think the idea of mixing luxury and mass-market fashion is very modern, very now - no one wears.
FOLLOW US:
Newsletter Pop-up
[contact-form-7 id="166" html_class="default"]

Stran Zmay.si

Ali se moram za naročilo registrirati?

Za oddajo naročila na spletni strani www.zmay.si se ni potrebno registrirati. Postopek je zelo enostaven in ti vzame le nekaj sekund. Možna je tudi registracija preko socialnih omrežij, ki jih uporabljaš. Registracija ima pa tudi svoje prednosti, kot so: spreminjanje podatkov v profilu in spremljanje statusa naročila.

Kako se registriram?

Registriraš se s klikom na “Prijavi se” zgoraj desno. Pojavi se prijavno okno z dvema zavihkoma. Če zavihek “Registracija” še ni izbran, ga izbereš in izpolniš registracijski obrazec. Možna je tudi registracija preko socialnih omrežij, ki jih uporabljaš.

Kako se prijavim v obstoječ račun?

Najprej se je na spletni strani www.zmay.si potrebno registrirati. Postopek je zelo enostaven in ti vzame le nekaj sekund. Možna je tudi registracija preko socialnih omrežij, ki jih uporabljaš. Ko postaneš registriran uporabnik, se lahko prijaviš v spletno trgovino s klikom na “Prijavi se” desno zgoraj. Pojavi se prijavno okno, kjer vpišeš svoje prijavne podatke.

Kako spremenim svoje osebne podatke

Ko si prijavljen v www.zmay.si, klikneš na “Moj račun”, ki se pojavi v spustnem meniju, zgoraj desno pod uporabniškim imenom. Svoje osebne podatke lahko spremeniš v razdelku “Naslovi” in “Podrobnosti računa”.

Kako pridobim novo geslo za prijavo, če se prvotnega ne spomnim?

Če se ne spominjaš gesla vnešenega ob prijavi, lahko novega pridobiš na dva načina:

  • Desno zgoraj na spletni strani klikneš na “Prijavi se” in nato klikneš na “Pozabljeno geslo”
  • Odpreš Moj račun in klikneš na “Pozabljeno geslo”. Nato, na svoj e-mail naslov prejmeš povezavo za ponastavitev gesla.

Kaj lahko naredim, če se nakit poškoduje?

Če se kljub primerni uporabi zgodi, da se nakit poškoduje, nam ga lahko pošlješ na popravilo. Pošlji nam sporočilo z opisom težave oz. poškodbe in dogovorili se bomo za popravilo.

Nakup

Ali cene vključujejo DDV?

V vse cene je vključen DDV.

Kolikšni so stroški dostave?

Dostava je pri vseh naročilih brezplačna.

Kakšen je način dostave?

Znotraj Slovenije dostavljamo s Pošto Slovenije, v tujino pa z DHL express.

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Po oddanem naročilu od nas prejmeš elektronsko pošto s številko za sledenje paketu

V kolikšnem času po oddanem naročilu lahko pričakujem dostavljen izdelek?

Vsak izdelek je ročno izdelan po oddanem naročilu, zato je čas, ki ga potrebujemo za izdelavo spremenljiv. Običajno od izdelave do dostave mine od 1 do 2 tedna.

Kje lahko preverim stratus naročila?

Ko si prijavljen v www.zmay.si, klikneš na “Moj račun”, ki se pojavi v spustnem meniju, zgoraj desno pod uporabniškim imenom. Status svojega naročila lahko spremljaš v razdelku “Naročila”.

Kaj se zgodi, če v predvidenem roku ne prejmem paketa z naročilom?

Če po oddanem naročilu ne prejmeš potrditvenega e-maila, nas takoj kontaktiraj. Enako velja v primeru, da od predvidenega roka dostave mine več kot 4 dni. Kontaktiraj nas na [email protected] in z dostavno službo bomo preverili status pošiljke in skladno s tem ukrepali.

Kako lahko prekličem naročilo?

Po opravljenem naročilu, prejmeš na svoj e-mail potrdilo o oddanem naročilu. V času, ki ga potrebujemo za procesiranje naročila je možno preklicati naročilo, s poslanim sporočilom na [email protected]. Če dobiš sporočilo, da je bilo naročilo sprocesirano in je z dostavno službo na poti do tebe, lahko naročilo prekličeš z izpolnitvijo obrazca za odstop potrošnika od pogodbe in nam izdelek, po prejetju, vrneš.

Ali je nakup varen?

Vaš nakup je popolnoma varen, prav tako ne hranimo nobenih vaših podatkov o plačilni kartici ali Paypal računu. Celotna vsebina spletne strani je zavarovana s protokolom SSL, kar je razvidno iz zelene ključavnice v tvojem brskalniku.

Kaj lahko storim, če plačilo ni uspelo?

V primeru, da se pojavijo težave pri plačevanju in nakupa ne moreš uspešno zaključiti, nas takoj kontaktiraj na [email protected] in z veseljem ti bomo pomagali.

Izdelek

Kako pravilno določim velikost prstana?

Velikost prstana lahko določiš na več načinov. Če imaš možnost, izmeri notranji premer obstoječega prstana. Drugi način je, da vrvico oviješ okrog prsta in jo raztegneš ob ravnilo, da izmeriš obseg prsta v milimetrih.

Lahko vrnem izdelek, ki mi ni všeč?

Če ti iz kakršnegakoli razloga izdelek ni všeč, ga lahko, nepoškodovanega in v originalni embalaži ter z računom, vrneš v roku 15 dni od prejetja. Za več informacij, poglej našo politiko o vračanju izdelkov.

Kako pravilno skrbim za nakit?

Priporočamo čiščenje nakita s čisto in vlažno krpo ali s krpo iz mikrovlaken. Nakit, ki ga trenutno ne nosiš, shrani v škatlici za nakit ali v žametni vrečki in več kosov med seboj loči z mehkimi krpicami, da preprečiš drgnjenje nakita med seboj. Tvoj nakit bo obstojnejši, če ga med plavanjem in tuširanjem snameš, saj tako preprečiš dolgotrajnejši stik z vodo. Prav tako pazi, da nakit ne pride v stik s čistilnimi sredstvi in kemikalijami kot so: olja, krema za sončenje, losjon za telo, lak za lase,… Ni pa tudi priporočljivo nakit izpostavljati vroči vodi in pari.

V katerih primerih garancija ne velja?

Garancije na izdelek ne moreš uveljavljati, če izdelek ni bil modificiran z naše strani, ampak ga je popravljal in modificiral (poliral, spreminjal velikost, graviral in podobno) kdo drug.
Prav tako garancija ne velja v primeru, če z izdelkom ravnaš nepravilno in mimo priporočil, ki so objavljene na naši spletni strani, ne velja pa tudi za izdelke z mehkejšimi dragimi in poldragimi kamni, kot so: Mesečev kamen, Turkiz, Smaragd, Opal,…
Pred nakupom nam lahko pošlješ sporočilo in se pozanimaš, če za določen izdelek velja garancija.

Naročil sem napačno velikost prstana, kako ravnati v tem primeru?

V tem primeru nam pošlji e-mail na [email protected] in z veseljem ti bomo pomagali.

Plačilo

Ali se po nakupu podatki o moji plačilni kartici izbrišejo?

V podatkovni bazi ne hranimo podatkov o kreditnih karticah ali naslova kreditne kartice.

Kako lahko vnovčim kupon za ugodnejši nakup?

Tik pred zaključkom nakupa, se bo na samem vrhu prikazalo polje za vnos kupona. Vanj vpiši kodo ter vnos potrdi.

Kakšne so možnosti plačevanja?

Nakup izdelka lahko zaključiš s plačilom preko PayPal-a, UPN ali s kreditno kartico.